Tel.: +420 722 508 053 Po - Pá od 10:00 - 16:00

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 199,00 Kč
Skladem
naše cena 349,00 Kč
Skladem
naše cena 269,00 Kč
Skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 749,00 Kč
Skladem
naše cena 499,00 Kč
Skladem
naše cena 499,00 Kč
Skladem

» Doprava
Doprava

Doprava (stručný přehled)

 

Ceny a možnosti dopravy pro české zákazníky:

1. Geis Point - (doručení 1-2 pracovní dny) - Platba předem 69 Kč / + 29 Kč případná dobírka / nad 1000 Kč doprava ZDARMA

2. Geis (doručení 1-2 pracovní dny) - Platba předem 79 Kč / + 29 Kč případná dobírka / nad 1000 Kč doprava ZDARMA

3. ČP - Balík Na poštu (doručení 1-2 pracovní dny) - Platba předem 99 Kč / + 29 Kč případná dobírka

 

Ceny a možnosti dopravy pro slovenské zákazníky:

1. Geis.sk (doručení 2-3 pracovní dny) - Doprava 169 Kč / + 39 Kč  dobírka ( Pouze platba dobírkou )

2. Geis Point.sk (doručení 2-4 pracovní dny) - Doprava 169 Kč / + 39 Kč  dobírka ( Pouze platba dobírkou )

 


 

Doprava (podrobný popis doručení)

Existuje několik možností, jak po nákupu převzít své zboží. Vyberte si tu, která je Vám nejbližší.


 

1. Geis Point (Čr/Sk): ( odběr balíku na Vámi zvoleném výdejním místě )

  • Vyberte si jedno ze 450 výdejních míst v ČR a nebo ze 48 výdejních míst v SK.

  • Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

 


2. Zásilková společnost Geis (Čr/Sk):

  • Jak probíhá doručení balíčku prostřednictvím GEIS? Kurýr zásilku přiveze na uvedenou dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Doporučujeme při zadání objednávky zvolit dodací adresu, na které se po většinu dne vyskytujete, kurýři GEIS Vám zásilku doručí kamkoli, samozřejmě i do zaměstnání. Kurýři služby GEIS kontaktují zákazníky telefonicky v den doručení v dopoledních hodinách, aby se s Vámi domluvili na časových možnostech a místě předání. V případě, že po telefonické dohodě nebudete na adrese zastižen, kurýrní služba se pokusí balíček dodat následující pracovní den. Pokud ani tehdy nebudete přítomni, zásilka bude vrácena na náš centrální sklad a objednávku budeme nuceni stornovat. Rádi bychom upozornili, že nejsme schopni předem ovlivnit hodinu doručení. Konkrétní čas dodání je možné dohodnout přímo s kurýrem v den doručování zásilky ( kontakt na zákaznickou linku GEIS: 951 277 777).

  • Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 722 508 053, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

  • Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balíček doručen a přepravní služba se s Vámi nespojí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince 722 508 053.

 

 


3.Česká pošta - Balík Na poštu : ( odběr balíku na Vámi zvolené poště - pouze Čr )

  • Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin od potvrzení odeslání vaší objednávky na jednu z 2600 pošt po celé ČR, kterou si sami vyberete při dokončení objednávky. Vyzvednete si ji, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny.

  • Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

 


 

Jsme si velmi dobře vědomi, že způsob dopravy, rychlost doručení a cena jsou klíčovými faktory při nákupu zboží a proto prodáváme pouze zboží, které máme skladem. Zásilku očekávejte následující pracovní den nebo max. do 2 pracovních dnů.

Sklady máme vždy aktuální!!!

 

ZTNmNDNi