ÚVODNÍ STRÁNKA



Zavolejte na naší zákaznickou linku:

+420 722 508 053

Více kontaktů ZDE



 

Naši Dopravci:

Podporuje mojeID

» Doprava
Doprava


Doprava (stručný přehled)

Ceny a možnosti dopravy pro české zákazníky:

1. Geis Point - (doručení 1-2 pracovní dny) - Platba předem 69 Kč / + 39 Kč případná dobírka / nad 1000 Kč ZDARMA

2. Geis (doručení 1-2 pracovní dny) - Platba předem 79 Kč / + 39 Kč případná dobírka / nad 1000 Kč ZDARMA

3. ČP - Balík Na poštu (doručení 1-2 pracovní dny) - Platba předem 99 Kč / + 39 Kč případná dobírka

 

Ceny a možnosti dopravy pro slovenské zákazníky:

1. Geis.sk (doručení 2-3 pracovní dny) - Platba předem 169 Kč / + 39 Kč případná dobírka



Doprava (podrobný popis doručení)

Existuje několik možností, jak po nákupu převzít své zboží. Vyberte si tu, která je Vám nejbližší.

 


 

1. Geis Point: (odběr balíku na Vámi zvoleném výdejním místě - pouze Čr)

  • Vyberte si jedno ze 450 výdejních míst.

  • Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.


2. Zásilková společnost Geis (Čr/Sk):

  • Jak probíhá doručení balíčku prostřednictvím GEIS? Kurýr zásilku přiveze na uvedenou dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Doporučujeme při zadání objednávky zvolit dodací adresu, na které se po většinu dne vyskytujete, kurýři GEIS Vám zásilku doručí kamkoli, samozřejmě i do zaměstnání. Kurýři služby GEIS kontaktují zákazníky telefonicky v den doručení v dopoledních hodinách, aby se s Vámi domluvili na časových možnostech a místě předání. V případě, že po telefonické dohodě nebudete na adrese zastižen, kurýrní služba se pokusí balíček dodat následující pracovní den. Pokud ani tehdy nebudete přítomni, zásilka bude vrácena na náš centrální sklad a objednávku budeme nuceni stornovat. Rádi bychom upozornili, že nejsme schopni předem ovlivnit hodinu doručení. Konkrétní čas dodání je možné dohodnout přímo s kurýrem v den doručování zásilky ( kontakt na zákaznickou linku GEIS: 951 277 777).

  • Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 722 508 053, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

  • Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balíček doručen a přepravní služba se s Vámi nespojí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince 722 508 053.


3. Česká pošta - Balík Na poštu : (odběr balíku na Vámi zvolené poště - pouze Čr)

  • Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin od potvrzení odeslání vaší objednávky na jednu z 2600 pošt po celé ČR, kterou si sami vyberete při dokončení objednávky. Vyzvednete si ji, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny.

  • Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.


 

Jsme si velmi dobře vědomi, že způsob dopravy, rychlost doručení a cena jsou klíčovými faktory při nákupu zboží a proto prodáváme pouze zboží, které máme skladem. Zásilku očekávejte následující pracovní den nebo max. do 2 pracovních dnů.

Sklady máme vždy aktuální!!!

 

YmEwY