Tel.: +420 723 311 451   Po - Pá od 10:00 - 16:00 

E-shop


ÚVODNÍ STRÁNKA

 


 


 

Naši Dopravci:

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 559,20 Kč
Vyprodáno
naše cena 1 200,00 Kč
Skladem
naše cena 765,56 Kč
Skladem
naše cena 199,00 Kč
Skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 500,00 Kč
Skladem
naše cena 479,00 Kč
Skladem
naše cena 499,00 Kč
Skladem
naše cena 399,00 Kč
Skladem

Užitečné info » Doprava
Doprava

Doprava (stručný přehled)

 

Ceny a možnosti dopravy pro české zákazníky:

1. DPD Point - (doručení 1-2 pracovní dny) - Platba předem 79 Kč / + 29 Kč případná dobírka / nad 1000 Kč doprava ZDARMA

2. DPD (doručení 1-2 pracovní dny) - Platba předem 89 Kč / + 29 Kč případná dobírka / nad 1000 Kč doprava ZDARMA

 


 

Doprava (podrobný popis doručení)

 

Existuje několik možností, jak po nákupu převzít své zboží. Vyberte si tu, která je Vám nejbližší.


 

1. DPD Point (Čr): ( odběr balíku na Vámi zvoleném výdejním místě )

  • Vyberte si jedno ze 450 výdejních míst v ČR a nebo ze 48 výdejních míst v SK.

  • Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

 


2. Zásilková společnost DPD (ČR):

  • Už jste určitě zjistili,že společnost Geis koupil velký dopravce DPD.Proto změna v našem eshopu.Jak probíhá doručení balíčku prostřednictvím DPD? Kurýr zásilku přiveze na uvedenou dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Doporučujeme při zadání objednávky zvolit dodací adresu, na které se po většinu dne vyskytujete, kurýři DPD Vám zásilku doručí kamkoli, samozřejmě i do zaměstnání. Kurýři služby DPD kontaktují zákazníky telefonicky v den doručení v dopoledních hodinách, aby se s Vámi domluvili na časových možnostech a místě předání. V případě, že po telefonické dohodě nebudete na adrese zastižen, kurýrní služba se pokusí balíček dodat následující pracovní den. Pokud ani tehdy nebudete přítomni, zásilka bude vrácena na náš centrální sklad a objednávku budeme nuceni stornovat. Rádi bychom upozornili, že nejsme schopni předem ovlivnit hodinu doručení. Konkrétní čas dodání je možné dohodnout přímo s kurýrem v den doručování zásilky ( kontakt na zákaznickou linku DPD: 951 277 777).

  • Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 723 311 451, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

  • Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balíček doručen a přepravní služba se s Vámi nespojí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince 723 311 451.

 

 


 

Jsme si velmi dobře vědomi, že způsob dopravy, rychlost doručení a cena jsou klíčovými faktory při nákupu zboží a proto prodáváme pouze zboží, které máme skladem. Zásilku očekávejte následující pracovní den nebo max. do 2 pracovních dnů.

Sklady máme vždy aktuální!!!

NjA4MDhm